פאזל קריאה וצפייה

תרגיל המעודד הבנה מעמיקה של הקריאה התיאורטית וחיבור בין תובנות מקריאת הטקסט לדוגמאות מוחשיות מתחומי הלימוד.

הצגת הדגם: במסגרת הקורס "מבוא לטלוויזיה" אשר נלמד בצורה פרונטלית, הסטודנטים נדרשים לקרוא מאמרים תיאורטיים אשר מנתחים את ההיסטוריה וההתפתחות של סוגות בטלוויזיה. התמודדות עם מאמרים אקדמיים באנגלית מאתגרת עבורם והמשחק "פאזל קריאה וצפייה" נועד לעודד קריאה והתמודדות עם טקסטים תיאורטיים מורכבים באופן חוויתי.

לחצו על התמונה לצפייה בדגם בהרחבה: 

רפלקציה: תרגיל "פאזל קריאה וצפייה" מאפשר חיבור בין למידה תיאורטית מופשטת יותר לדוגמאות מוחשיות. החיבור הזה אינו נתון מראש, וגם אינו מוחלט אלא דורש תהליך של חשיבה, ניסוח והנמקה. בנוסף לכך, הנגשת התרגיל כפעילות משחקית חווייתית מגבירה את המוטיבציה של הסטודנטים לקריאה של חומר תיאורטי באנגלית ואולי גם יכולה לגרום לירידה של חסמים והגברת הביטחון בהתמודדות עם טקסטים מורכבים אלה.

פרטי המרצה:

נאואל ריבקה

חוקר טלוויזיה וקולנוע, מרצה בחוג לתקשורת וקולנוע בתחומים העוסקים בתיאוריה ובהיסטוריה של הטלוויזיה והקולנוע. מתמחה בהתפתחות של סוגות ופורמטים טלוויזיוניים, תהליכי גלובליזציה של תעשיית הקולנוע, כוכבוּת וקולנוע דוקומנטרי במדינות פריפריאליות.

מאפיינים נוספים:

דירוג המתודה:

תוצאות דירוג הגולשים:

דיון:

השאר/י תגובה

דילוג לתוכן