דגם הלמידה המוצע כאן מותאם ללמידה מרחוק ומשלב בין למידה סינכרונית ולמידה א-סינכרונית: הצגת המשימה החקרנית בשיעור- סינכרוני וליווי תהליך הלמידה וביצוע המשימה באתר הקורס באופן א-סינכרוני. כמו כן, מודגמת שיטת הערכה חלופית לתוצר מסוג זה באמצעות מחוון ייעודי.
בדגם זה מוצגים שני סוגים של כלים דיגיטליים: פוסטר דיגיטלי (באמצעות הכלי Thinglink) ועלון מידע דיגיטלי (הכלי Smore).
מעוניינים להתנסות? לרשותכם שלושה כלי עזר:
1. תבנית למתן הנחיות לסטודנטים לביצוע המשימות
2. דף הדרכה לשימוש בכלי Thinglink
3. דף הדרכה לשימוש בכלי Smore
לנוחותכם, מצגת ההדרכה – כיצד לקדם לומד עצמאי וביצועי הבנה בלמידה מרחוק (פורמט PDF)
לקריאה בהרחבה על Thinglink – כלי דיגיטלי ליצירת ריבוד (אנוטציה) באתר השראות
לקריאה בהרחבה על SMORE – כלי ליצירת עלון מידע באתר השראות
סביבה לימודית שבה מיושם הקורס: אתר מלווה קורס, למידה מרחוק באמצעות כלי לניהול מפגש סינכרוני.
יוצרות הדגם: סיגל בן עמרם וחגית ירום – צוות פדגוגיה דיגיטלית