
מודל הכיתה ההפוכה – סטודנטים לומדים, מלמדים ומיישמים
הקורס מועבר כסדנה. הסטודנטים לומדים את חומר הלימוד באמצעות מצגות שהמרצה מכין, כל קבוצה מעבירה שיעור על אחד מנושאי הקורס, ומכילה את הידע על חברה נחקרת.
בית > מיומנויות למידה
מיומנויות למידה מאפשרות לאתר ולאסוף מידע, להעריכו ולהשתמש בו באופן ביקורתי ויעיל.
כאן תמצאו כלים שונים לטיפוח ולשכלול אסטרטגיות למידה ומיומנויות אקדמיות שישמשו את הסטודנטים בלימודיהם ובעבודתם.
הקורס מועבר כסדנה. הסטודנטים לומדים את חומר הלימוד באמצעות מצגות שהמרצה מכין, כל קבוצה מעבירה שיעור על אחד מנושאי הקורס, ומכילה את הידע על חברה נחקרת.
דרך תרגום שיתופי בקהילת לומדים בינלאומית נלמדה יצירתו של שלום עליכם, בקורס ספרות משותף לסמינר הקיבוצים ולמחלקה ללימודים יהודיים באוניברסיטת באזל בשווייץ.
הדגם מציג תהליך של למידת חקר. הסטודנטים מחולקים לקבוצות. כל קבוצה חוקרת לעומק תת נושא מתוך נושא רחב. כל קבוצה בתורה מלמדת את הנושא לשאר הסטודנטים בליווי משחקים והפעלות דיגיטליות. המתודה מתאימה ללימוד נושא רחב, הכולל כמה תתי- נושאים.
משחק התפקידים המקוון של To-Be
מערך הוראה של 3-2 שיעורים במהלכו הסטודנטים לומדים באופן מפורש איך לבנות פסקה טיעונית וגם כיצד ללמד כתיבה טיעונית. תוצר העבודה של המשימה המתגלגלת יכול לשמש כבסיס לפרק בסמינריון.
למידה שיתופית באמצעות פלטפורמות א-סינכרוניות כגון מודל או גוגלדוקס ובאמצעות פלטפורמות סינכרוניות כגון יוניקו או עולמות וירטואליים ואחרים.
מחקרים מצביעים על קשר בין מעורבות בקרב תלמידים/סטודנטים ומידת המוטיבציה. מעורבות עשויה לחזק את תחושת המסוגלות ולהגביר את תחושת השייכות.
הערכת טקסט של כותב אחר לפי קריטריונים של: לכידות, לוגיות, וקישוריות.
למידת החקר היא דרך למידה משמעותית המקדמת הבנה ומעודדת סקרנות, דיוק, שאילת שאלות, שיתוף פעולה, לקיחת אחריות ומעורבות בתהליך הלמידה.