עקרונות פדגוגיים ללמידה מרחוק בשיעור א-סינכרוני

מפגש א-סינכרוני הוא מפגש שבו קבוצת הלומדים אינה נפגשת פנים אל פנים, אלה המרצה מציג תכנים ומטלות באתר מלווה קורס והתלמידים מבצעים את המטלות ולומדים בהנחיית המרצה.

הלמידה מלווה באמצעים לתקשורת מרחוק כגון קבוצת דיון או קבוצה ברשת חברתית. דגם זה מציג את מאפייני המפגש הא-סינכרוני, יתרונות השימוש ב MOODLE ושיטות להוראה, למידה והערכה באמצעות MOODLE.

הדגם הוצג במסגרת היערכות מרצי המכללה להוראה מרחוק. הוא שימושי ונגיש לכל מרצה מאחר שכל הקורסים מלווים באתר MOODLE וכל הסטודנטים רשומים אליו. לכן, כל מרצה יכול להפעיל את הדגם בהתאם לצרכיו הפדגוגיים.

לצפייה במצגת ההדרכה (פורמט PDF) – עקרונות פדגוגיים ללמידה מרחוק בשיעור א-סינכרוני

פרטי המרצה:

סיגל בן עמרם

בעלת תואר שלישי במדעי המידע ותואר שני בתולדות עם ישראל. מומחית לשילוב פדגוגיה דיגיטלית בהוראה. פועלת במשך שנים רבות לקידום החינוך ל'אוריינות מידע' ול'אוריינות דיגיטלית' במערכת החינוך וההשכלה הגבוהה. מאמינה בדרכי.

מאפיינים נוספים:

דירוג המתודה:

תוצאות דירוג הגולשים:

דיון:

השאר/י תגובה

דילוג לתוכן