
מוטיבציה פנימית ומעורבות בתהליך הלמידה
מחקרים מצביעים על קשר בין מעורבות בקרב תלמידים/סטודנטים ומידת המוטיבציה. מעורבות עשויה לחזק את תחושת המסוגלות ולהגביר את תחושת השייכות.
בית > דיאלוג ושיתופיות
יצירת הזדמנויות לאינטראקציה משמעותית בין סטודנטים, מרצים ואחרים מקדמת תהליכי למידה והפרייה הדדית.
כאן תמצאו כלים המאפשרים להעשיר את חוויית הלמידה, לטפח מיומנויות בינאישיות, ולייצר הזדמנויות לשיח מצמיח שבו לכל פרט יש קול וערך.
מחקרים מצביעים על קשר בין מעורבות בקרב תלמידים/סטודנטים ומידת המוטיבציה. מעורבות עשויה לחזק את תחושת המסוגלות ולהגביר את תחושת השייכות.
הערכת טקסט של כותב אחר לפי קריטריונים של: לכידות, לוגיות, וקישוריות.
הדגם מציג תהליך של למידת תוכן בקבוצות המחולקות על-פי האינטליגנציות המרובות של הסטודנטים ולאחר מכן הוראת עמיתים בדרכי הוראה מגוונות על-פי האינטליגנציות השונות.
ההתנסות בכלי הדיגיטלי מזמנת פעילויות למידה הנושאות אופי חקרני, התנסותי, יצירתי ומאתגר.
למידת החקר היא דרך למידה משמעותית המקדמת הבנה ומעודדת סקרנות, דיוק, שאילת שאלות, שיתוף פעולה, לקיחת אחריות ומעורבות בתהליך הלמידה.
הדגם מציג תרגול למידה של תאוריה דרך ניתוח סרטונים בכיתת עתיד. הכיתה מחולקת לקבוצות עבודה קטנות אשר עוברות בין עמדות בכיתת העתיד ובכל עמדה מוצג סרטון אחר אשר מסייע בהבנת התאוריה ומאפשר לתרגל אותה. הסרטונים אינם סרטונים על התאוריה, אלא חלקי פרקים מסדרות, מסרטים ומפרסומות המהווים הדגמה לעקרונות התאוריה.
למידה שיתופית בכיתה ובה 5 מסכים גדולים
בעזרת שני מקרנים יוצרים כיתה עם שני מוקדים: במוקד אחד מוקרן הטקסט שקוראים, ובמוקד אחר מוקרנים דימויים רלוונטיים.
תרגיל המעודד הבנה מעמיקה של הקריאה התיאורטית וחיבור בין תובנות מקריאת הטקסט לדוגמאות מוחשיות מתחומי הלימוד.