
תוכנת Mindomo להבניית ידע
מיינדומו הינו כלי דיגיטלי ידידותי המאפשר ליצור מפת מושגים עם מגוון אפשרויות של עיצוב – צבע, צורה, הוספת טקסט, תמונות, קבצים, סרטונים ועוד, תוך התייחסות לרעיונות מרכזיים, למושגי מפתח ולקשרים ביניהם.
בית > למידה פעילה
למידה דרך עשייה, עצמית או משותפת, מספקת הזדמנויות להתנסויות חדשות וללמידה משמעותית.
כאן תמצאו אפשרויות מעשיות לפעילויות שבהן הסטודנטים מעורבים ונדרשים להתמודד עם מורכבות המציאות, להפעיל ולפתח יכולות וכישורים מגוונים.
מיינדומו הינו כלי דיגיטלי ידידותי המאפשר ליצור מפת מושגים עם מגוון אפשרויות של עיצוב – צבע, צורה, הוספת טקסט, תמונות, קבצים, סרטונים ועוד, תוך התייחסות לרעיונות מרכזיים, למושגי מפתח ולקשרים ביניהם.
תכנון וביצוע סקירה רחבה של נושא המדידות בתוכנית הלימודים, מסמך ציוני הדרך וספרי לימוד והצגת התפתחותו בצורה ממוקדת בפוסטר דיגיטאלי (לעיתים בעל שכבות מידע).
הדגם כולל אפשרות מגוונת ללמידה: הסברים באמצעות ספרון דיגיטלי שנוצר עבור הלומדים, סרטון וידאו להסבר על שימוש באפליקציה ועוד. במקביל הסטודנטים יכולים להשיב במלל, בצירוף סרטון וידאו או בהקלטה.
מפגש א-סינכרוני הוא מפגש שבו קבוצת הלומדים אינה נפגשת פנים אל פנים, אלה המרצה מציג תכנים ומטלות באתר מלווה קורס והתלמידים מבצעים את המטלות ולומדים בהנחיית המרצה.
ניהול שיעור סינכרוני בזמן-אמת, דרכים ליצירת מעורבות של הלומדים, כלים דיגיטליים שניתן לשלב במהלך השיעור ועוד.
הדגם עוסק במשימות חקרניות המלוות בהערכה-חלופית. המשימות החקרניות מאפשרות לסטודנטים להתנסות בלמידה עצמית ולבטא את התובנות שלהם בדרך יצירתית באמצעות הפקה של תוצר דיגיטלי.
טופס שאלון של גוגל (Google form) יכול להפוך לבוחן או לשאלון בכמה פעולות פשוטות ובכך תוכלו להשתמש בו ביישום של כיתה הפוכה או חזרה עצמית של סטודנט על חומר הלימוד.
מטרת הקורס להבין כיצד מוטיבים מיתיים באים לידי ביטוי לאורך ההיסטוריה והתרבות האנושית.
השיטה מפתחת את הפוטנציאל של הפרט כיצור חברתי בעזרת יצירה, ספונטניות, טיפוח האינדיבידואל ושונות, אימפרוביזציה, עבודה קבוצתית. המשתתפים בסדנת "תיאטרון-דילמה" שותפים אמיתיים לחיפוש פטרונות לא ע"י כפיה מבחוץ אלא מרצונם החופשי ותוך התנסות אישית.