ברוכים הבאים לאתר השראות של סמינר הקיבוצים
דגמים ודוגמאות בהוראה




מעוניינים בליווי אישי/הדרכה? לחצו כאן

למידה היברידית
מדריך למרצה




לחצו לצפייה בסרטון ובמדריך למרצה
הקודם
הבא

למידה
פעילה

למידה פעילה

למידה דרך עשייה, עצמית או משותפת, מספקת הזדמנויות להתנסויות חדשות וללמידה משמעותית
לחצו לכניסה

דיאלוג ושיתופיות

דיאלוג ושיתופיות

יצירת הזדמנויות לאינטראקציה משמעותית בין סטודנטים, מרצים ואחרים מקדמת תהליכי למידה והפרייה הדדית
לחצו לכניסה

מיומנויות למידה

מיומנויות למידה

מיומנויות למידה מאפשרות לאתר ולאסוף מידע, להעריכו ולהשתמש בו באופן ביקורתי ויעיל
לחצו לכניסה

יצירתיות ויזמות

יצירתיות ויזמות

ביצירה טמונה אפשרות לגילוי ולחידוש. יוזמה מבטאת רצון לשנות ולהשפיע
לחצו לכניסה

הערכה
ומשוב

הערכה ומשוב

תהליכי הערכה ומישוב תורמים לבניית יכולת ניהול עצמי, מסייעים לבסס ערך עצמי-מקצועי ומקדמים התפתחות
לחצו לכניסה

למידה
דיגיטלית

למידה דיגיטלית

למידה דיגיטלית מתייחסת לשימוש בכלים דיגיטליים וכוללת בתוכה שלל כלים דיגיטליים המסייעים ברכישת ידע ומיומנויות
לחצו לכניסה

ללמד בכיתה היברידית

תקופה זו מאתגרת אותנו להתרחק מאזורי הנוחות, לשלב בין רחוק וקרוב,  פורמלי וא-פורמלי.

כזו היא גם הוראה בכיתה היברידית, המאפשרת בעזרת טכנולוגיה, פדגוגיה והוראה מתאימה ללמד את הסטודנטים/תלמידים הנוכחים בכיתה לצד אלו המצטרפים מהבית.

לצורך זה הכנו, צוותי משעול המתחדש וצוות פדגוגיה דיגיטלית, סרטון הדרכה ומדריך מפורט.

  • בחר סוג דגם

  • מיומנויות נרכשות

  • יושם במכללה

  • דגם או עזר

  • אפשרויות הדרכה

  • סביבה לימודית

  • עזרי לימוד

הקטלוג

עזר

Google Slides

Google Slides הוא אחד היישומים בסביבת גוגל דרייב, המאפשר בנייה חינמית של מצגות שיתופיות אינטראקטיביות.

להמשך קריאה »
virtual class
דגם

מרחב כיתתי וירטואלי

בניית שיעור סינכרוני מיטבי המשלב שימוש מושכל בכלים דיגיטליים לצורך הקנייה של החומר הנלמד, בדיקת ההבנה של הסטודנטים והגברת מעורבותם בשיעור.

להמשך קריאה »
mindomoLogo
דגם

תוכנת Mindomo להבניית ידע

מיינדומו הינו כלי דיגיטלי ידידותי המאפשר ליצור מפת מושגים עם מגוון אפשרויות של עיצוב – צבע, צורה, הוספת טקסט, תמונות, קבצים, סרטונים ועוד, תוך התייחסות לרעיונות מרכזיים, למושגי מפתח ולקשרים ביניהם.

להמשך קריאה »
דילוג לתוכן