
OCL – למידה שיתופית מקוונת
למידה שיתופית באמצעות פלטפורמות א-סינכרוניות כגון מודל או גוגלדוקס ובאמצעות פלטפורמות סינכרוניות כגון יוניקו או עולמות וירטואליים ואחרים.
תקופה זו מאתגרת אותנו להתרחק מאזורי הנוחות, לשלב בין רחוק וקרוב, פורמלי וא-פורמלי.
כזו היא גם הוראה בכיתה היברידית, המאפשרת בעזרת טכנולוגיה, פדגוגיה והוראה מתאימה ללמד את הסטודנטים/תלמידים הנוכחים בכיתה לצד אלו המצטרפים מהבית.
לצורך זה הכנו, צוותי משעול המתחדש וצוות פדגוגיה דיגיטלית, סרטון הדרכה ומדריך מפורט.
למידה שיתופית באמצעות פלטפורמות א-סינכרוניות כגון מודל או גוגלדוקס ובאמצעות פלטפורמות סינכרוניות כגון יוניקו או עולמות וירטואליים ואחרים.
מחקרים מצביעים על קשר בין מעורבות בקרב תלמידים/סטודנטים ומידת המוטיבציה. מעורבות עשויה לחזק את תחושת המסוגלות ולהגביר את תחושת השייכות.
הערכת טקסט של כותב אחר לפי קריטריונים של: לכידות, לוגיות, וקישוריות.
הדגם מציג תהליך של למידת תוכן בקבוצות המחולקות על-פי האינטליגנציות המרובות של הסטודנטים ולאחר מכן הוראת עמיתים בדרכי הוראה מגוונות על-פי האינטליגנציות השונות.
פודקאסט ("הסכת" בעברית) הוא תוכנית שמע, כמעין תוכנית רדיו שאפשר להאזין לה בכל זמן ובכל מקום. הפודקאסט עשוי להיות באורכים משתנים ובנושאי תוכן מגוונים.
ההתנסות בכלי הדיגיטלי מזמנת פעילויות למידה הנושאות אופי חקרני, התנסותי, יצירתי ומאתגר.
למידת החקר היא דרך למידה משמעותית המקדמת הבנה ומעודדת סקרנות, דיוק, שאילת שאלות, שיתוף פעולה, לקיחת אחריות ומעורבות בתהליך הלמידה.
הדגם מציג תרגול למידה של תאוריה דרך ניתוח סרטונים בכיתת עתיד. הכיתה מחולקת לקבוצות עבודה קטנות אשר עוברות בין עמדות בכיתת העתיד ובכל עמדה מוצג סרטון אחר אשר מסייע בהבנת התאוריה ומאפשר לתרגל אותה. הסרטונים אינם סרטונים על התאוריה, אלא חלקי פרקים מסדרות, מסרטים ומפרסומות המהווים הדגמה לעקרונות התאוריה.