
שני מקרנים: מקרן טקסט ומקרן דימויים
בעזרת שני מקרנים יוצרים כיתה עם שני מוקדים: במוקד אחד מוקרן הטקסט שקוראים, ובמוקד אחר מוקרנים דימויים רלוונטיים.
תקופה זו מאתגרת אותנו להתרחק מאזורי הנוחות, לשלב בין רחוק וקרוב, פורמלי וא-פורמלי.
כזו היא גם הוראה בכיתה היברידית, המאפשרת בעזרת טכנולוגיה, פדגוגיה והוראה מתאימה ללמד את הסטודנטים/תלמידים הנוכחים בכיתה לצד אלו המצטרפים מהבית.
לצורך זה הכנו, צוותי משעול המתחדש וצוות פדגוגיה דיגיטלית, סרטון הדרכה ומדריך מפורט.
בעזרת שני מקרנים יוצרים כיתה עם שני מוקדים: במוקד אחד מוקרן הטקסט שקוראים, ובמוקד אחר מוקרנים דימויים רלוונטיים.
תרגיל המעודד הבנה מעמיקה של הקריאה התיאורטית וחיבור בין תובנות מקריאת הטקסט לדוגמאות מוחשיות מתחומי הלימוד.
מטלת ביצוע המופנית לסטודנטים: ייצור משחק קופסא לימודי במדעי הרוח, לבתי ספר שש שנתיים לפי מחוון מפורט, בקבוצות של 3 – 5 סטודנטים.
השימוש בכלים מקוונים במהלך ההוראה מאפשר, למשל, למידה עצמאית, שיתופיות, אוריינות דיגיטלית, שיח מקוון, חשיבה מסדר גבוה ואוריינות מידע.
פדגוגיה מתבוננת משלבת קשב והתבוננות בתהליך הלמידה. בשיטה זו, חוויית הלמידה אינה רק אנליטית-קוגניטיבית, אלא כוללת גם את החושים, הגוף, הדמיון, והרוח.
מעגל הקשבה כחלק מלימוד תאוריה פסיכולוגית וכחלק מלימוד נושא ההקשבה
שימוש בכלים של מישחוק (גיימיפיקציה) וסטוריטלינג בכדי לייצר חווית גילוי וחקירה רגשית והרפתקנית
ההשראה למתודה היא התפיסה הסוקרטית של המורה כמיילדת ידע שכבר קיים אצל התלמידה.